Na és?

egy tipikus blog egy tipikus emberről

Címkék

agyfasz (2) bécs (1) beteg (3) fotó (1) gála (1) kirándulás (1) kreatívkodás (1) ősök (1) pasik (1) pff (1) rebeka (1) rólam (3) top5 (1) víkend (2) zene (1) zenebona (1) Címkefelhő

Friss topikok

Mire gondol most? Épp arra hogy..

kibaszottul fázik!

Linkblog

Hazudós

2009.11.24. 21:05 :: justrebeka

Nem tudom mi van velem, hazudozok össze-vissza a szüleimnek, hogy megússzak dolgokat vagy hogy elmehessek a barátaimmal kávézóba hétköznap. Nem voltam ENNYIRE hazudós... Valahogy kiábrándultam magamból. :S

Amúgy meg apám és köztem áll a háború. Lehet hogy most én vagyok terítéken. Nem normális! Mikor haza jöttem elkezdi nem megyek sehova hétvégén (mikor egy ismerősömnek szülinapi bulija lesz!), meg egyébként is múlt héten beteg voltam, pótolnom kell, tanulnom... Mikor? SZOMBAT ESTE?! Mondom: nem nor-má-lis!!!Pedig én menni fogok, ha kell kimászom az ablakon..

PS: miért kell holnap kémiából dogát írni?!?!?! O.O

Szólj hozzá!

Címkék: rólam ősök

A bejegyzés trackback címe:

https://heartbreaker.blog.hu/api/trackback/id/tr861550047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása