Na és?

egy tipikus blog egy tipikus emberről

Címkék

agyfasz (2) bécs (1) beteg (3) fotó (1) gála (1) kirándulás (1) kreatívkodás (1) ősök (1) pasik (1) pff (1) rebeka (1) rólam (3) top5 (1) víkend (2) zene (1) zenebona (1) Címkefelhő

Friss topikok

Mire gondol most? Épp arra hogy..

kibaszottul fázik!

Linkblog

Flu

2009.12.04. 21:22 :: justrebeka

Pfú, rohadt rég írtam. És most van egy tökéletes kibúvóm: infuenzás voltam. Vagyis vagyok. Most is az ágyban kéne tespednem és halálra unnom magam, de már nagyon elegem van a fekvő pózból. Csak az a baj fázom, ezért hamarosan újra vissza kell bújnom a jó meleg takaró alá... : /
Mielőtt még bárki elkezdené kérdezgetni, mint jó pár magát nagyon jófejnek képzelő ismerősöm/osztálytársam/barátom, nem vagyok H1N1-es - bár kb. érzem magam olyan szarul. "Csak" a szezonális influenzát kaptam el, hála egy kedves ismerősömnek és egy nem annyira kedves élménynek (igen, megint jó nagy hülyeséget csináltam, lehet gratulálni.. majd később! elmagyarázom) köszönhetően. Na mindegy... A lényeg hogy az elmúlt egy hétben a halálomon voltam! Nem tudtam aludni, lázam volt, a manduláim akkorára dagadtak mint egy-egy kisebb ping-pong labda (nem valami kellemes, nyelni se nagyon tudtam) és majd felrobbant a fejem. 3 napig nem is ettem, néha egy pirítóst, levest vagy egy kis tésztát.
Áá, kit érdekel a siránkozásom? inkább leírom mi történt velem a naaaagy lebetegedés előtt!

Voltam moziba, megnéztem a New Moon-t. ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS: nekem tetszett! Nem tudom, kicsit tartottam a moziba menet, mert én nagyon megakartam nézni, de annyian lehúzták hogy már féltem hogy tényleg elcseszték a filmet de nem. Bizony nem. Szerintem sokkal jobb lett mint az első, látszik hogy más volt a rendező. Jobbak voltak a számítógépes effektek (pl. a vámpírok külseje, a farkasok) és alig volt eltérés a könyv és a film között, amit díjaztam. Szóval nekem tetszett. 10/10
Voltam pár buliba, írtóra élveztem mindet. Egy régi sulitársammal, Virággal jóba lettem, mondta hogy bármikor menjek hozzájuk ha úgy tartja kedvem és ez nagyon jól esett. :)
Egy régi ovistársammal, Vyvyvel is újra megtaláltam a régi hullámhosszt és baromi nagyon partiztam vele és Ramival, akivel szintén nem voltam eddig olyan jóba. Vá, úgy érzem kezd rendbe jönni az életem.

xoxo

Szólj hozzá!

Címkék: beteg rólam agyfasz

A bejegyzés trackback címe:

https://heartbreaker.blog.hu/api/trackback/id/tr411574669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása