Na és?

egy tipikus blog egy tipikus emberről

Címkék

agyfasz (2) bécs (1) beteg (3) fotó (1) gála (1) kirándulás (1) kreatívkodás (1) ősök (1) pasik (1) pff (1) rebeka (1) rólam (3) top5 (1) víkend (2) zene (1) zenebona (1) Címkefelhő

Friss topikok

Mire gondol most? Épp arra hogy..

kibaszottul fázik!

Linkblog

Kényszer pihenő

2009.12.08. 22:22 :: justrebeka

Még mindig beteg vagyok. Vagyis ahogy a doki fogalmazott: ki kell pihennem ezt a betegséget. Kérdem én, egy hétig pihentem, egész nap az ágyba feküdtem: a pihenést is ki kell pihenni?! Ez abszurd!

Elvileg csütörtöktől suli, de semmi kedvem pénteken matek dogát írni, főleg úgy, hogy azt sem tudom, mit vettek! Vicc...
De edzés miatt meg mennem kell, mert 20.án gála. Jaj de várom már! Jó lesz, bizony... ;) 18.án meg osztálykirándulás, cél: Bécs. Tavaly is voltunk, és áhh... Baromi jó emlékek fűződnek hozzá. Reméljük hasonlóan jó lesz, vagy ugyan olyan jó. :D

Úgy kiakadnék valamin. Normális hogy ezt érzem? Hülye Rebeka...

PS: eldobtam magamtól a boldogságot tegnap, már biztos... de ha nekem csak ez a boldogság jár, akkor köszönöm nem kérek belőle! ;(

xoxo

Szólj hozzá!

Címkék: beteg bécs kirándulás agyfasz gála víkend

A bejegyzés trackback címe:

https://heartbreaker.blog.hu/api/trackback/id/tr51584732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása