Na és?

egy tipikus blog egy tipikus emberről

Címkék

agyfasz (2) bécs (1) beteg (3) fotó (1) gála (1) kirándulás (1) kreatívkodás (1) ősök (1) pasik (1) pff (1) rebeka (1) rólam (3) top5 (1) víkend (2) zene (1) zenebona (1) Címkefelhő

Friss topikok

Mire gondol most? Épp arra hogy..

kibaszottul fázik!

Linkblog

Megint

2009.11.18. 15:00 :: justrebeka

Beteg. Már megint beteg vagyok. Gratulálok magamnak, hogy kibírtam másfél hónapot a nélkül hogy hiányozzak. Szenzációs!
Nem voltam 2 napig iskolába, de már így is lemaradtam mindenről és nem értek semmit.
Amúgy meg egész nap alszom, már abban is elfáradtam, hogy egy órája a gép előtt ülök. Kérem szépen ez nem jó jel... :S

Szólj hozzá!

Címkék: beteg

A bejegyzés trackback címe:

https://heartbreaker.blog.hu/api/trackback/id/tr251534383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása