Na és?

egy tipikus blog egy tipikus emberről

Címkék

agyfasz (2) bécs (1) beteg (3) fotó (1) gála (1) kirándulás (1) kreatívkodás (1) ősök (1) pasik (1) pff (1) rebeka (1) rólam (3) top5 (1) víkend (2) zene (1) zenebona (1) Címkefelhő

Friss topikok

Mire gondol most? Épp arra hogy..

kibaszottul fázik!

Linkblog

R.

2009.11.08. 00:17 :: justrebeka

Most valami frenetikusat kéne ide pötyögnöm. Kéne... Már nem is tudom hányadik blogomat kezdem el (sajnos nem arról vagyok híres, hogy a dolgokat amibe belekezdek be is fejezem...), de egyiknél se tudtam egy normális bemutatkozó bejegyzést írni. Talán ez az egyik gyengém. Nem tudok hamar megnyílni az embereknek, és mesélni magamról. De ezt a gátlást le kell vetkőznöm magamról, ezért is kezdtem bele EBBE a blogba. Szóval...

Rebeka lennék, de mindenki csak zsebinek hív. Egyik barátnőm expasijától kaptam ezt a nevet, és rám ragadt. Nem igazán szeretem, de mindenki így ismer. Ez van.
16 éves vagyok. Nem szeretnék felnőni! Ezzel a kijelentéssel mindig meghökkentem a velem egykorúakat. Mert ők bizony felakarnak. Vagy legalábbis 18 évesek akarnak lenni, szerintem mindenki sejti miért. ÉN nem vagyok 18, mégis piálok ha buli van, cigizhetnék (de mivelnem kivánok egy újabb szöget a koporsómba ütni, nem élek vele) és a többi. Szerintem hülyeség felnőni. Mindig egy nagy gyerek leszek. :)
Külsőségekkel nem foglak titeket fárasztani. Majd kaptok képet. ennyi :D
justlove: énekelni - nem emlékszem olyan napra, mikor nem énekeltem volna, írni; olvasni és okoskodni ;)
justhate: ha elitélnek, sóskát, érdekbarátokat, nemtudommilegyenköztünk féle fiúkat

Ennyi futotta tőlem mára. Hamarosan pötyögök ismét! ;)

xoxo R

Szólj hozzá!

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://heartbreaker.blog.hu/api/trackback/id/tr141508304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása